حمل خودرو در البرز: خودروبر البرز

شماره خودروبر البرز، خودروبر یا امداد خودرو البرز در زمان مشکلات فنی و انتقال خودرو به تعمیرگاه در استان البرز آماده ارائه خدمات به همه شما همشهریان محترم می‌باشد. در هر زمان که نیاز به خدمات مجموعه در زمان خرابی خودرو خود داشتید می‌توانید با شماره امداد خودرو البرز تماس حاصل نمائید.

خودروبر البرز

چنانچه به علت خرابی خودرو نیاز به حمل خودرو به محل تعمیرگاه در شهرستان البرز داشتید، می‌توانید با شماره خودروبر البرز 09195002129 تماس بگیرید. کادر مجرب و حرفه‌ای امداد خودرو البرز در کوتاه‌ترین زمان ممکن به انتقال خودرو شما رسیدگی خواهد نمود. خودروبر شرکت پیشرو اگر نیاز به رسیدگی خودرو خود در تعمیرگاه داشته باشید شما را به نزدیک‌ترین تعمیرگاه خواهد رساند.

خودروبر البرز

یدک‌کش البرز که به امداد خودرو البرز نیز معروف است وسیله‌ای تخصصی برای حمل و نقل خودروها با تمرکز بر تامین ایمنی آنهاست. این کامیون‌ها به دلیل ظرفیت حمل و نقل کالا و وسایل نقلیه، برای حمل و نقل خودرو بسیار مناسب هستند. حامل‌های خودرو برای اهداف مختلفی مانند جابجایی خودروهای خراب، تحویل به نمایندگی‌ها و جابجایی استفاده می‌شوند. انواع مختلفی از کریر ماشین وجود دارد که هر کدام برای مصارف خاصی طراحی شده اند.

خودرو بر البرز

شماره خودرو بر البرز

خودروبر البرز همانطور که اشاره شد دارای انواع خودروبر با کارکرد‌های گوناگون است. برای هر نوع از خودرو، ماشین حمل خودرو مختص به آن نوع از خودرو وجود دارد و در ادامه با انواع این مدل‌ها آشنا می‌شوید تا بدانید در موارد ضروری، خودرو بر البرز چگونه به کمک شما خواهد آمد.

شماره خودرو بر البرز

تریلر حمل خودرو در البرز

تریلری خودرو بر استان البرز، معمولا مورد استفاده خودرو سازان قرار می‌گیرد و از آن برای رساندن خودرو به دست مشتریان استفاده می‌شود. این نوع ماشین حمل خودرو می‌تواند از 6 تا 8 خودرو را به صورت همزمان و به سادگی حمل کند.

تریلر حمل خودرو در البرز

مزایای خودروبر شبانه روزی البرز

به امید این که هیچ وقت آسیبی به ماشین شما وارد نشود، اما اگر به هر دلیلی تصادف کردید یا خودرو، شما را کنار جاده البرز گذاشت؛ با خودروبر شبانه روزی البرز و شرکت پیشرو تماس می‌گیرید و ما در سریع ترین زمان خدمت شما حاظر می‌شویم.

مزایای خودروبر شبانه روزی البرز

کاربردهای خودروبر البرز چیست؟

مشکلاتی که خودروبر البرز در زمان وقوع می‌تواند به یاری شما همشهریان عزیز بشتابد به شرح ذیل می‌باشد :

  • انتقال خودرو‌های مسابقه در البرز
  • انتقال خودرو به تعمیرگاه در البرز
  • انتقال خودرو‌های آسیب دیده در تصادفات
  • انتقال ادوات وماشین‌آلات کشاورزی
  • حمل و نقل خودرو‌های لاکچری و گران قیمت در البرز
  • انتقال خودرو به صورت صفر و پلاک نخورده از نمایندگی فروش
  • انتقال خودروهای مستهلک و قدیمی
  • انتقال خودروهای وارداتی در البرز

برای اطلاعات از کاربردهای خودروبر کرج به این صفحه مراجعه کنید.

قیمت حمل خودرو البرز و حومه

هنگام درخواست حمل خودرو به مقصد مورد نظرتان از امداد خودرو، باید هزینه‌های مربوط به این کار را نیز در نظر داشت. این هزینه‌ها شامل نوع خودرو، مسافت مورد نظر و ساعتی از شبانه روز خواهد بود که انتقال انجام می‌شود و در سطح کشور نرخ و تعرفه‌ی ثابتی در مورد این خدمات وجود ندارد.

قیمت حمل خودرو البرز و حومه

رسالت شرکت پیشرو در البرز

با 27 سال سابقه‌ی درخشان فعالیت، شرکت خودروبر پیشرو با نماینگی‌های ممتاز در نقاط مختلف سرزمینمان ایران و در استان البرز با در اختیار داشتن ماشین‌آلات مجهز در راستای خدمت رسانی به هموطنان گرامی و جلب رضایت آنها با ارائه خدمات امداد خودرو با توسل به امکانات روز دنیا با نازلترین هزینه‌ها به متقاضیان این خدمات بوده است.

برای دریافت اطلاع از حمل ماشین در شهر های مشابه و نزدیک تهران مثل خودروبر دماوند به صفحات دیگر مراجعه بفرمایید.

به صورت 24 ساعته نمایندگی پیشرو در البرز با همکاری بیشتر از 30 نفر از مجرب‌ترین کادر در زمینه حمل خودرو آماده خدمت‌گذاری به هم‌میهنان گرامی می‌باشد. فاصله شما با مشاوران مسئولیت پذیر خودروبر البرز و ارائه خدمات به صورت 24 ساعته تنها با شماره‌گیری 09195002129 می‌باشد.